Автор: Jimmy A, Matt L, Jonathan O
Название: Unity AR & VR by Tutorials (2019)
Отличные уроки по дополненной и виртуальной реальности на Unity
Материал на английском,но каждый шаг иллюстрируется картинкой.Легко изучить даже тем,кто не шпрехен и не спикен.Гугл переводчик+смекалка=профит!
Оглавление
What You Need
Book Source Code & Forums
Section I: Introduction to VR
Chapter 1: New Realities
Chapter 2: Platforms & Experiences
Section II: Beginning VR
Chapter 3: VRTK Setup
Chapter 4: VR Movement
Chapter 5: VR Interactions
Chapter 6: VR User Interface
Chapter 7: Optimization & Motion Sickness
Section III: Advanced VR
Chapter 8: Advanced VR Interactions
Chapter 9: Advanced VR Movement
Chapter 10: Advanced VR User Interfaces
Chapter 11: VR in Interactive Media
Section IV: Introduction to AR
Chapter 12: Augmented Reality
Chapter 13: Augmented Reality Platforms
Section V: ARKit & ARCore Basics
Chapter 14: Platform Setup
Chapter 15: Adding Virtual Objects
Chapter 16: User Interface & Interactions
Chapter 17: Anchors & Planes in AR
Section VI: ARKit & ARCore Advanced
Chapter 18: Physics & Rendering
Chapter 19: Scaled & Transformed Content
Chapter 20: Multiplayer AR
Section VII: HoloLens
Chapter 21: Deploying Your First HoloLens Project
Chapter 22: Navigating Around HoloLens Spatial Maps
Chapter 23: Persisting Real-World Locations on the HoloLens
Chapter 24: Mixing Media
Conclusion
Appendix A: VR Glossary
Appendix B: AR Glossary
Подробнее:
Скачать:
Название: Unity AR & VR by Tutorials (2019)
Отличные уроки по дополненной и виртуальной реальности на Unity
Материал на английском,но каждый шаг иллюстрируется картинкой.Легко изучить даже тем,кто не шпрехен и не спикен.Гугл переводчик+смекалка=профит!
Оглавление
What You Need
Book Source Code & Forums
Section I: Introduction to VR
Chapter 1: New Realities
Chapter 2: Platforms & Experiences
Section II: Beginning VR
Chapter 3: VRTK Setup
Chapter 4: VR Movement
Chapter 5: VR Interactions
Chapter 6: VR User Interface
Chapter 7: Optimization & Motion Sickness
Section III: Advanced VR
Chapter 8: Advanced VR Interactions
Chapter 9: Advanced VR Movement
Chapter 10: Advanced VR User Interfaces
Chapter 11: VR in Interactive Media
Section IV: Introduction to AR
Chapter 12: Augmented Reality
Chapter 13: Augmented Reality Platforms
Section V: ARKit & ARCore Basics
Chapter 14: Platform Setup
Chapter 15: Adding Virtual Objects
Chapter 16: User Interface & Interactions
Chapter 17: Anchors & Planes in AR
Section VI: ARKit & ARCore Advanced
Chapter 18: Physics & Rendering
Chapter 19: Scaled & Transformed Content
Chapter 20: Multiplayer AR
Section VII: HoloLens
Chapter 21: Deploying Your First HoloLens Project
Chapter 22: Navigating Around HoloLens Spatial Maps
Chapter 23: Persisting Real-World Locations on the HoloLens
Chapter 24: Mixing Media
Conclusion
Appendix A: VR Glossary
Appendix B: AR Glossary
Подробнее:
Cкрытый контент, нужно авторизируйся или присоединяйся.
Cкрытый контент, нужно авторизируйся или присоединяйся.
Возможно, Вас ещё заинтересует:
- [Stepik] Python - Модуль 3 (Библиотеки и файлы) (2024)
- [IT Start] Создание телеграм-ботов на Python с фреймворком Aiogram 3 (2024)
- [Андрей Коптелов] Корпоративная архитектура на основе TOGAF
- [Александр Сокирка] Разработка сайта на WordPress (2024)
- [k-syndicate.school] Addressables - anesthesia (2024)